marți, 27 iulie 2010

Hai s-o lasam balta.

Tu stii.
Da tu.
Ai aflat si tu acum,abea acum in cele din urma ca gresesti?
Ti-ai dat intr-un final seama ca nu e bine ce faci si ca nu trebuie?
Poate.
Sau ma bine zis sper.Nu ca mi-ar pasa mie de ce faci,spui,incerci tu ci de ce cred,spera si vor altii de la tine.
Nu ai ranit o peroana sau doua sau trei.I-ai facut pe o gramda sa te urasca si degeaba.
Zi-mi si mie te simti tu mai bine daca te urasc?
Crede-ma.Nu te simti deloc bine.Hai gata.Nu minti.Nu spune nimic.E timpul sa taci si sa te gandesti doar la ce iti spun eu.

Nu oi fi eu D-zeu sau mai stiu eu cine dar am destula minte sa stiu ca daca ti-ai cere scuze ai fi mai bine vazut/a de oameni.Prietenii tai au ramas langa tine chiar daca i-ai indepartat tu.Tu cauti in altii ceea ce ai pierdut din vina ta.
Nu mi se pare doar mie ca tu te-ai schimbat au vazut asta multe persoane si sunt sigura ca si tu ai vazut asta.

Iti pierzi timpul incercand sa gasesti ceva ce numai la o persoana gasesti.Nu defapt nu la o persoana la multe alte persoane pe care le-ai indepartat pentru ce? Spune-mi si mie pentru ce?Ca sa le arati altora ca poti sa te schimbi usor?
Nu ma nu.Am spus nu si gata.

Tu te-ai schimbat in rau.Prietenii tai sunt falsuri.Poate unii nici nu te considera prietena cu ei da' ai dreptate staiii cine sunt eu sa comentez?A?Ar fi mai bine sa nu spun.

Nu's mama ta;nu's nici sora ta;nu's nimeni apropiat de tine sunt doar o ,,presupusa prietena a ta'' si cred ca totusi am dreptate.In presupusa asta care e aici in spatele randurilor;printre randuri si in randuri ai gasit candva o prietena buna.Si ai gasi-o si acum daca ti-ai cere scuze si ti-ai reveni.

Nu ii place lumii de tine?Sa se schimbe aia care nu te plac nu tu.

Nu ai decat sa faci ce vrei.Nu-mi pasa.Dar macar acum ai la ce sa te gandesti.


(Postarea asta e ca sa ii aminteasca cuiva ce este acum si ce a fost candva.Nu am postat cateva zile pentru ca nu am fost acasa eh oricum.Multumesc celor care m-au intrebat pe messenger daca am mai postat sau daca o sa postez^__^)

vintage photography background Pictures, Images and Photos

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu