joi, 22 iulie 2010

Necesitati.

Am nevoie cam de asta de asta si de aia.
Nu stai stai nu aia nu poate cealalta.
Staii daca o iau pe cealalta no sa mai incapa asta.

Stiu o sa iau o geanta mai mare.
Asa bun.Asta,asta,aia,cealalta si cam atat.
Sunt prea putineee.


Gata.

Am nevoie de multe.Prea multe.
O sa le iau pe rand si o sa vad la ce le folosesc ca sa stiu daca le mai car dupa mine.
Hmm.

N-o sa ma nevoie de asta.
Asta e o tampenie.
Pe asta trebuie sa o iau am nevoie de ea.
Aia e cam mare si cam grea mai bine o las acasa.


Bun,bun.

Gata si bagaju meu.


Acum sa vedem.

Biletul de vapor il cumpar din port.Cel de maxi-taxi de la sofer.
Verificate si astea.

O nu.
Era sa uit gata l-am pus.Ce poti sa faci la mare fara costum de baie?
Nimic.

Asa.


Toate sunt pregatite numai eu nu.

Ce mi-ar trebui?
Ah.

Un ice coffe.Nu nu unu mai multe.

Acum sunt si eu pregatita de plecare.


Mareeee vin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu