joi, 15 iulie 2010

M-am intors cu spatele si am mers mai departe.

Da dupa aproximativ o saptamana cineva mi-a spus sa postez din nou.Dar nu stiam efectiv ce.Am cautat inspiratia peste tot.In oameni,animale,lucruri pana si in gesturile marunte,in muzica,in poze.


In cele din urma 2 persoane pe care nu le cunosc m-au impresionat in mod deosebit.Defapt poate cunosc una dintre ele.
Dupa ceva timp de cand sunt impreuna n-au uitat sa isi spuna te iubesc.Ei isi demonstreaza dragostea mereu.Ei nu uita unul de celalalt.La ei ,,stii nici dragostea dupa un timp numai e ca-n prima zi'' nu functioneaza.


summer Pictures, Images and PhotosPentru ei iubirea e iubire si asta va fi mereu.

In ochii lor stralucirea aia de ,,IUBESC SI SUNT IUBIT/A'' se vede proeminent.
Aceeasi stralucire de foarte mult timp.

Sunt deosebiti fata de ceilalti ,,indragostiti'' care la un moment dat isi pierd sentimentele,le ratacesc,se inseala sau mai stiu eu ce.El este doar pentru ea si ea doar pentru el.Nimic mai mult de atat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu