miercuri, 7 iulie 2010

Involuntar.

Si se intampla din nou.
De ce gresesc asa de des??
Nici o saptamana nu a trecut sau a trecut?...
Si cica prietenii sunt acolo ca sa te sustina nu sa-ti infiga cutite prin spate.

Nu pot sa mai am incredere decat in persoanele care mi-au demonstrat ca ma iubesc.

Traiesc intr-o continua terapie inversa.
-Gandestete. Nu am voie-
-Pastreaza. Nu am voie-
-Iubeste. E interzis!-

Cum sa poti sa mai gandesti ceva bun cand toate lucrurile astea iti sunt atat de efemere?


De acum lumea va fi plina de cutii.
Cutii in care vor fi izolate persoane.
Persoanele la care eu tin cel mai mult.


Si tot de acum lumea va sta la 10 metri de mine sau sub mine.
Ca altfel nu se poate trai in lumea asta.

B119 Pictures, Images and Photos

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu