sâmbătă, 29 mai 2010

N-am sa uit

N-am sa uit sa iti strig numele,nu am sa uit micile lucruri care ma faceau sa ma simt mare,nu o sa uit niciodata sa te caut si iti promit ca si disparut tot te voi gasi undeva fie daca ar fi nevoie sa ajung si la capatul lumii.
Nu am sa uit niciodata cum am inceput!Nu o sa uit ziua in care te-am cunoscut si imi ascundeam privire de tine.Poate si tu le ascundeai sau poate pur si simplu nici tu nu stiai ce vrei.
Nu am sa uit sa iti spun sa te intorci.Niciodata!
Stii doar ca viata nu e facuta din puf si zambete.Viata e facuta sa fie dura cum a fost si pentru noi...
Am regretat am trecut peste si acum regretam iar.

,,Lumea nu e asa cum a promis.''

Nu cer nimic mai mult de la tine decat sa imi spui ca iti este dor! Spune ca iti e dor de ce a fost.Desi nu a fost niciodata asa cum am vrut noi.Vom supravietui sunt sigura.Va fi ca si pana acum tu oricum vrei ramane acelasi!


Vei ramane nu?...

Poate nu. Dar atunci daca te vei schimba nu voi putea sa te gasesc. Pastreaza macar o farama din iubirea mea cu tine. Atunci cand chiar nu vei mai vrea sa auzi de mine arde-o!
Da-i foc si strange scrumul. Candva iti va fi dor...


Image and video hosting by TinyPic

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu