luni, 17 mai 2010

Cimitir de amintiri

Deja a trecut atata timp. Cand?!
Cand s-au dus atatea amintiri?Cand s-au stins atatea copilarii? Cand a trecut prima iubire? Cand am uitat de ea?
Nu demult... si totusi am uitat de ea am uitat de fiecare lucru pe care l-am avut in comun.
Am uitat cu totii cum a fost prima data cand:am spus prima oara mama;am uitat cand am luat o pensula; un creion sau un stilou in mana;am uitat cand am spus prima data mi-e dor;am uitat cand am spus prima data te iubesc!
Am inviat pentru cateva momente intregul cimitir de amintiri si mi-am revazut fiecare miscare;fiecare cuvant; fiecare sentiment pe care l-am avut.

Mi-am amintit cum prima oara cand am pictat am varsat apa de la acoarele pe mine.Mi-am amintit cum scrijeleam fete vesele de copii cu un creion pe foaie si cum am invatat sa scriu.
Am continuat si am spus pentru prima data mi-e dor si te iubesc chiar daca poate atunci nu stiam ce inseamna acum am invatat si stiu sa pretuiesc un cuvant la fel de mult ca pe o comoara comoara o vei putea avea inapoi cuvintele nu...


Mi-am amintit ce am simtit prima data cand m-am indragostit si am spus :,,Ce copil eram!''
Si as vrea sa uit si chiar de incerc sa ingrop acest lucru reinvie si ma bantuie un :,,Adio!!!'' spus fara sa gandesc unei persoane la care tin enorm de mult.

Dupa ce mi-am ingropat inapoi amintirile m-am gandit ca am uitat sa spun ceva.
Mai sap o groapa si pun in ea o cutie cu un bilet inauntru pe el scrie ultimul lucru pe care imi amintesc acum ca l-am spus degeaba :,,Imi pare rau!''

im sorry Pictures, Images and Photos

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu