luni, 17 mai 2010

For you...

Stiu ca a fost...si poate va mai fi vreodata ceva intre noi!
Mi-e dor de atunci eram doar niste copii nu intelegeam ce e iubirea acum ne dam seama ca nu ne putem uita dar stim care sunt sentimentele pe care le avem unul pentru celalalt. Ne e greu sa acceptam ca acum ne aflam pe drumuri total diferite privind inapoi la trecutul pe care poate il vom retrai sau poate nu?!
Si daca vom retrai trecutul va fi ca atunci nu? La fel de multa indiferenta si desigur teama...?
Teama ca iarasi o sa fim departe unul de celalalt si ne va fi greu si povestea care a fost ...neterminata...se va repeta? Acum ne e prea usor ... imi e frica de indiferenta dintre noi!Desi nu pare te iubesc si o sa-mi fie greu sa renunt la prietenia singuratica care a ramas intre noi.Oricat am incercat sa te uit nu am reusit!Ochii tai caprui sunt pur si simplu imposibil de uitat.Acum cand te vad mi-e greu sa te mai privesc imi e chiar foarte greu! Ti-am facut atat de mult rau ... sper sa ma poti ierta si daca candva vom putea sa trecem peste ce s-a intamplat si sa o luam de la inceput...sunt aici langa tine:)
love Pictures, Images and Photos

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu