miercuri, 2 iunie 2010

Asa a inceput iar

Mi-am descoperit noi prieteni.
Poate niciodata nu credeam ca voi putea fi cine sunt acum si datorita lor acum sunt alta!Am invatat sa rad necontrolat pentru ca nimeni nu-mi mai spune opreste-t,stiu acum sa pretuiesc fiecare minut din viata petrecut cu ei;acultandu-i privindu-i;zambindu-le.Stiu acum ca tot ce e frumos si dureaza putin trebuie trait la maxim si tras de coada sa mai ramana.Am aflat cum sa nu vezi viata ca pe un cosmar sau o tragedie ci ca pe o eterna comedie,in care actorii si-au pus costumurile pe dos si joaca sceneta asa cum sunt!

Stiu sigur acum este ->Moment de fericire
->Scurta poveste de dragoste
->Prietenie adevarata
->Imbratisare calduroasa
->Un salut absent
->Viata de gasca
->Ras colorat
->Lacrimi de fericire
->Plictiseala cu adevarat



Datorita lor vad acum totul colorat nu alb negru.
Aud vocile lumii vorbind aiurea si nu ma mai dor cuvintele.
Stiu sa spun nu si sa numai regret ca fac asta( pana la urma tot trebuie sa spui si NU oricat de tare doare!)
Nu mai stau si pierd timpul singura acum stau cu ei.



Ar fi mii de motive pentru care ar trebui sa le multumesc!

Ii iubesc ;x


Image and video hosting by TinyPic

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu