luni, 28 iunie 2010

Atunci cand sa speri nu e deajuns

A fost prea frumos ca sa fie adevarat.
Mereu se intampla asa...
Si se spune ca atunci cand ramai fara nimic sa speri. Sa speri nu e deajuns.Sau ajungi sa disperi.
Am crezut ca tu fata de ceilalti esti diferit... dar m-am inselat din nou ca de nenumarate ori.
Nu e nimic nou.Doar ca nu ma asteptam ca si tu sa faci chestia asta.
Sau macar de ce nu mi-ai spus.Incetam sa imi mai fac iluzii.Cand cineva m-a avertizat odata nu am vrut sa cred ca esti asa.Dar erai exact cum mi s-a spus.
Ma doare ca m-ai lasat sa ma gandesc la ceva ce nu va fi niciodata ...
NICIODATA...

Este mereu la fel si intotdeauna se termina asa...
Nu a fost vara in care sa nu mi se intample ceva de genul asta.
Te urasc?...
Sau nu?

Nu am cum sa nu te urasc dar acum te urasc intr-un mod prea bland ...
Am asteptat prea mult.Si m-ai lasat sa astept pentru ce?!
Nu iti inteleg gandirea jur ca n-o inteleg.
Daca o sa inteleg asta vreodata o sa stiu sa numai gresesc cum am gresit acum.
Si ii multumesc din suflet celui care a vrut sa ma opreasca din drum si mi-a spus ce esti tu cu adevarat.Sau mai bine zis cine nu esti.

Tu nu esti persoana de care poate cineva sa se ataseze esti persoana care da sperante apoi le naruie.

Esti oare atat de rece?...
Atunci lucrurile pe care le spuneai erau minciuni nu-i asa?
Si lucrurile pe care m-ai facut sa le cred erau inventii?
Cu ce te ajuta daca acum sufar?
Obijnuiai sa ma asculti cand aveam o problema desi stiai care era ea si fara sa iti spun.
Iti placea sa ma tachinezi sa ma faci sa spun ceea ce tineam in mine.
Nu-mi vine sa cred ca sunt atat de usor de influentat.
Imi place sa cred ca totul a fost un cosmar.Dar cosmarul asta e atat de adevarat.Nu are cum sa nu fie adevarat.Este adevarat stiu sigur...pentru ca fiecare lacrima pe care am varsat-o degeaba pentru nimic mi se scurgea pe obraz.Au ramas urme.
De ce ai facut asta??Spune de ce??
Chiar iti place sa vezi lumea cum sufera?
Chiar iti place sa lasi lucrurile asa in aer fara sfarsit?
Defapt toate au un sfarsit si sfarsitul unei sperante ca esti diferit s-a risipit chiar astazi.Azi dupa ce cineva pe care o consideram prietena si care nu stiu daca este...mi-a spus ce trebuia sa stiu de mult.
Multumesc ca ai fost sincera si mi-ai deschis ochii.
Dar cu prietenia de 8 ani dintre mine si ,,aleasa ta'' ce se intampla?
Dispare si ea?
Dispare si asta din vina ta??
De ce m-ai adus in starea asta...Si de altfel spui ca nu-ti place cand sunt trista.Ei bine acum nu sunt trista sunt groaznic de deprimata;distrusa si tremur.

Puteai sa-mi spui mai devreme si nu era asa.Ai preferat sa ma lasi sa plec fara sa-mi spui adevarul.Ai preferat sa ma iei in brate sa-mi spui sa mai stau cand tu defapt nu aveai nici o treaba cu, cuvintele pe care le rosteai.
De ce ai fost asa de nepasator.
Esti sadic? Chiar atat de sadic?
Nu-mi provoci rani pe corp ci pe suflet asta cum se numeste?
............
Ce o sa ramana intre noi?...
un lung sir de amintiri de pe o perioada scurta?......
sau voi putea sa trec peste chestia asta si sa merg mai departe cu capul sus...?
Sa stii ca e prea greu... mult prea greu...



___________ ... .. . . . .


Lovely Pictures, Images and Photos

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu