luni, 23 august 2010

Prietenii nu se cumpara de la super market

Hmm poi sa vedem am fost plecata la mare mda.
La mareee.Wowww.Aiurea.

Am avut o saptamana la dispozitie sa ma gandesc la cine sunt cum sunt si ce scop am eu in viata.

Sunt defapt numai sunt eram ...am fost?Am fost,am fostt.Am fost eu aia mica si saritoare mereu.Sunt...nu stiu sunt acum melancolica?Pierd timpul pretiossss care mi-a mai ramas din vacanta.Si ce?

Cum sunt eu?
Cum m-a lasat mama cand m-a nascut.

Ce scop am?
Sa scap de starea asta de moleseala si sa revin ,,naibii'' la viata odata.


Nu am indeplinit chestia asta desi incerc inca.

Oricum eu...eu sunt recunoscatoare ca mai am un numar de X prieteni care desi nu stiu poate le-am gresit,poate le-am vorbit urat mi-au ramas alaturi si ma sprijina cand am nevoie.
Prietenii astia nu se cumpara.
Nu se gasesc asa oriunde.
Sunt prieteni pe care ii cunosc de N timp si care in ciuda intamplarilor au fost si sunt ,,ai mei''.

A doua familie poate.Sau a 3a.Sau cine stie.

Mereu e cineva care este acolo pentru tine.E facut sa iti fie prieten indiferent de cum te vezi tu sau cum te vad altii.

Tin sa pun conversatia asta aici.
Mda Cherry.Alt om care este langa mine cand am nevoie si care imi deschide ochii cand sunt prea cufundata in ganduri.

,,C.|-|.3.R.R.`/ R.R.Y: cu claudiu si cookie teai certat?
иícolє иεcяσpнσвíα :]: nu
иícolє иεcяσpнσвíα :]:
иícolє иεcяσpнσвíα :]: niciodata no sa ma cert cu ei
иícolє иεcяσpнσвíα :]: ^^
C.|-|.3.R.R.`/ R.R.Y: asa
иícolє иεcяσpнσвíα :]:
иícolє иεcяσpнσвíα :]: ^^
C.|-|.3.R.R.`/ R.R.Y: ba da chiar de vreo luna nu team mai vazut
C.|-|.3.R.R.`/ R.R.Y:
иícolє иεcяσpнσвíα :]:
иícolє иεcяσpнσвíα :]: defapt
иícolє иεcяσpнσвíα :]: de o saptamana
иícolє иεcяσpнσвíα :]: si ceva
иícolє иεcяσpнσвíα :]:
C.|-|.3.R.R.`/ R.R.Y: a da?
C.|-|.3.R.R.`/ R.R.Y: ''

Pai da.
Trece timpul asta e ... pare mai mult decat este si este mai putin decat pare.

Cookie si Claudiu?
Ei cei doi speciali.
DA.
Sunt prietenii pe care ii poate dori oricine.Nu toti ii au.Cine ii are si nu stie sa ii pretuiasca ii pierd si e pacat.

Indiferent de vreme,situatie sau orice de genu' asta ei sunt disponibili.

Avem nevoie de prietenii.
Chiar daca preferam sa fim singuri o perioada.

3 comentarii:

  1. hehe :"> ms :d te iubeeesc >:D<
    da dc credea asta? :-s

    RăspundețiȘtergere
  2. Vezi ce simplu e cuvnatul asta "prieteni". Dar peste tot vedem lucruri diferite spuse despre ceea ce simbolizeaza prietenia, ba bune, ba rele, si peste tot alte notiuni si alti termeni. Am putea defini cuvantul asta incontinuu, si tot nu am ajunge la un final.

    Imi place postarea,tine-o tot asa.

    RăspundețiȘtergere
  3. pt ca nu am iesit ceva vreme afara... probabil desta:-??

    RăspundețiȘtergere