vineri, 10 septembrie 2010

Azi e vineri?!

Cea mai ciudata dimineata dintr-o vara care a schimbat multe.

Azi e vineri.Fara sa punem la socoteala week-end'ul e cam ultima zi de vacanta.
Ceva planuri pentru astazi?Hmm.Nu.De ce?Pentru ca, ca de obicei n-am cu cine.Cand spun ca nu am cu cine nu spun nimeni spun o anume persoana.
O sa stau sa lenevesc sa pierd timpul din ultima zi?Poate...Oricum alta treaba mai buna nu am de facut.
Inafara de chestiile astea ce sa spun.Spun ca ar trebui sa vad cam cum am petrecut vacanta si cam ce chestii noi s-au intamplat asa...inainte de ,,nouuul incepuuuttt''.

Recunosc a fost ciudat.Vara asta a inceput cam ca un vis urat.Intamplarile de la inceputul acesteia si ploaile alea care tineau saptamani dadeau semne ca va fi o vara urata.Ei bine sa spunem ca nu a fost asa.
A fost o vara ... NOUA.O vara care m-a schimbat si m-a pregatit pentru ceva mai NOU.

Am cateva amintiri pe care le pun in rama.Cele 2 zile din acea spatamana la mare oarecum departe de casa...cu o anume persoana care sta la cca 5 ore distanta...Hmm...
Prietenii noi si cei vechi care ma rog s-au dovedit a fi nu ceea ce ma asteptam sa fie ci mai degraba exact opusul.

Zilele alea in care stateam si toceam asfaltul cu orele au cam luat sfarsit prin iunie la inceput.Motive motive...

Vara asta am invatat sa impart oamenii in cei care tin la mine si cei care ma urasc.
Nu-i invinovatesc am fost acuzata de multe vara asta desi unii au spus ceau spus ori de nervi ori din dragoste pentru anume persoane.

Nu ma mai deranjeaza.Cine spune spune cu un motiv.

Vara ciudata.Ultima zi same.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu